Podróż w czasie


Pierwszego wtorku lipca dotknął mnie zaszczyt paradowania w pięknej sukni po Zamku Królewskim w Warszawie. O pomoc poprosiła mnie znajoma z Wyższej Szkoły Artystycznej. Na Zamku miało odbyć się wręczenie nagród z nocy muzeów. Po korytarzach zamkowych przechadzało się kilkanaście dam w sukniach  z innych epok. Stroje, aż zapierają dech w piersiach. Dziewczyny wykazały się profesjonalizmem w charakteryzowaniu. Było to wspaniałe przeżycie. Z resztą zobaczcie sami, tego nie da się opisać słowami.





Z panią charakteryzator ;)


Asia oczywiście robiła zdjęcia.
 Z najlepszym fotografem na świecie <3

Suknia, która zajęła I miejsce.









Statek we włosach robił wrażenie!


Empirki ;)


Rokoko





Renesans



Klasycyzm



Greka









O całym wydarzeniu mówiono w TVP


PS Czy ktoś nas widział?

Komentarze

  1. super :)
    obserwujemy? ja już się dodałam.
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super event i fajnie, że miałaś okazję włożyć na siebie coś tak pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu ja tego nie mogłam zobaczyć ; <
    Twoja suknia najpiękniejsza. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie jest po prostu urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sprawa, takie kostiumy od razu kojarzą mi się z książkami i filmami kostiumowymi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądałaś zjawiskowo, świetnie. :)

    Zapraszam na nowy post z czerwonymi spodniami:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze zdjęcie jest genialne, takie nastrojowe! *___*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne takie coś! Pięknie wyglądałaś, cudowne suknie miały wszystkie dziewczyny! Zazdroszczę ci udziału w takim pokazie;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepieknie wygladalas !
    aleksandra-fortuna.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz