new jewellry

Od dawna planowałam zakup choker'a i w końcu się doczekałam. Brakowało mi jakiegoś takiego naszyjnika i zawsze miałam problem co założyć, a szczególnie na jakieś większe wyjście. Mam nadzieję, że niedługo zobaczycie jakąś stylizacje z nim. Jest wspaniały! Szukam jeszcze czegoś podobnego.

asos (allegro)
+ gratis spowodowany problemami w dostępności towaru. Pierścionek szczególnie trafił mi do gustu ;)

Musicie mi wybaczyć, że cały tydzień nic nie pisałam, ale ostatnio dużo się działo. Zaczeło się od przygotowania otwarcia boiska (notka wcześniej), uczenia się na konkurs, przez naukę na sprawdziany, wybór szkoły i to całe logowanie. Decyzja została podjęta, podanie zawiezione nie ma odwrotu. Pozostało mi tylko mieć nadzieję, że dostane się do szkoły pierwszego wyboru. Bardzo bym chciała. Trzymajcie kciuki! Muszę czekać na wyniki egzaminu i postarać się o oceny.


Komentarze

  1. Świetny jest ten naszyjnik! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny ten choker! Ja swój mam z kappahl, ale jednak nie jest tak idealny jak chciałam :( więc szukam dalej, może kiedyś znajdę!
    Bransoletka i pierścionek są mistrzowskie!

    Pozdrawiam,
    Paula
    www.jadorecestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. biżu świetne ! + dodaje do obserwowanych :)

    + zapraszam na konkurs na moim fanpage, do wygrania ciekawe kosmetyki https://www.facebook.com/photo.php?fbid=204276886360427&set=p.204276886360427&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, jaki profil wybrałaś? :D
    nono, może w wakacje uda nam się spotkać na jakimś wyjeździe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całego serca mogę polecić Słowaka, świetne grono pedagogiczne. Zośka też niczego sobie, z tego co słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wspaniale! ;) tylko, żebym się dostała...

      Usuń
    2. jeśli chciałabyś się dowiedzieć o Słowaku czegoś spoza broszurki, mogę spróbować odpowiedzieć ;)

      Usuń
    3. bardzo chętnie. Dziękuję ;) jak możesz napisz do mnie na maila (klaudia.13@onet.eu) to w odpowiedzi wyśle Ci mojego fb ;)

      Usuń
  6. Ile dałaś za naszyjnik?:) Nie lubię motywów krzyżowych w postaci pierścionka, czy to kolczyków tudzież na ubraniach...;/ Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny naszyjnik. Sama zastanawiam się nad kupnem podobnego. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz