Flash mob - bańka mydlana


Rok temu w czerwcu na starówce miał miejsce event pt. "Flash mob- bańka mydlana". Pojechałam na niego z rodzicami, bratem i Asią. Stwierdziłam, że pokaże Wam fotorelacje z tego niezwykłego wydarzenia. Na placu zamkowym zebrało się mnóstwo ludzi, a powietrze wypełniły bąbelki te duże, te małe, a nawet te ogromne. Zaraz przekonacie się sami. Zygmunt miał towarzystwo w postaci baniek mydlanych, które unosiły się, tańcząc powoli wokół niego. Wyglądało to magicznie!









Przedstawiam Wam mojego kochanego, młodszego braciszka - Filipa. Wygląda teraz nieco inaczej i ma na pewno krótsze włosy, a zdjęcie było robione tylko rok temu ;p







bluzka - zara
spódniczka - bazarek
buty - deichmann
okulary - allegro
bransoletki - (brązowa) stragan nad morzem (różowa) claire's

Komentarze

  1. Ale fajnie! :) Ile baniek! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne te banki! Aaa ;) i spodniczka mega ;) buziaki, zapraszam na nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzialam kiedys taki performance na zywo, rewelacyjne przezycie :)

    Zapraszam do siebie na konkurs :

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musiało być magicznie, w to nie wątpię :) plus, śliczna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na flash mob... uwielbiam mydlane bańki i aż naszła mnie chęć żeby zrobić coś takiego u mnie w mieście :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, pomysłowy flash mob ;)no i super look, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak żałuję, że tego nie widziałam ! bańki są wspanaiłe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Cudownie wyglądają te bańki, na żywo pewnie jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bańkiiiiiiiiiiiiii <3

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. bańkiiii, lubię bańki! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz