motyle na ścianie



Inspiracją był pokój Sereny z "Gossip Girl" (który tak na marginesie jest wspaniały!) oraz masę zdjęć z Internetu, z takich stron jak np. zszywka.pl (można znaleźć tam wiele rzeczy wartych uwagi, naprawdę!) Inwencja twórcza, która chodziła mi już po głowie od marca została w końcu zrealizowana. Jestem z siebie strasznie dumna ;) Dwa dni pracy były tego warte. A ściana wygląda zupełnie inaczej. Przekonajcie się sami.     



W między czasie dokupiłam jeszcze jedną szafkę i powiesiłam lusterko.

Zdjęcie z lutego.


PRZED:


PO:





enjoy!

Komentarze

  1. Też bardzo podoba mi się pokój Sereny!
    Wspaniale to wygląda, mam wrażenie że te motyle na prawdę lecą;) A jak to przykleiłaś do ściany?
    F.

    OdpowiedzUsuń
  2. super to wygląda, pomysł jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na tak :D
    Chyba się skusze na coś takiego ale z motywem ptaków.
    Pozdrawiam,
    Koka-inna.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wygląda. bardzo pomysłowe :)


    zapraszam
    http://withthepassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł mega! chyba mnie zainspirował! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz, że cudnie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie genialne *____*

    OdpowiedzUsuń
  8. http://allegro.pl/200sztuk-motylki-motyle-na-sciane-gossip-girl-i2531961234.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś nie ma zdolności i nie chcę mu się siedzieć i wycinać to bardzo dobry pomysł ;) widzałam to, ale szkoda mi na kawałki kartki wydawać 50zł, chociaż i tak to dobra cena za tyle pracy. Ja kupiłam kartki brystolu wlaściwie za grosze.

      Usuń
  9. Właśnie mam zamiar też zrobić coś w tym stylu... tylko szukam papieru w odpowiednim kolorze :) Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz