outfit z rodzinnego obiadu, prezenty i nowości


Na całe dwa tygodnie przyjechała do mnie rodzina z Danii. Bardzo się cieszyłam, bo widzę ich tylko dwa razy do roku. Mój wujek zorganizował wielki obiad z tej okazji. Było bardzo miło! Szkoda tylko, że tak rzadko się widzimy i mamy takie uroczyste obiady.



bluzka - zara
spódniczka - H&M
kopertówka - stradivarius
opaska - sklepik z biżuterią
buty - bazarek

Mój wujek pracuje w Danii w firmie odzieżowej i zawsze przywozi mi kilka ciuszków ;)
Oto one: 


koszula - only


bluzka - only


sukienka/tunika - pieces


A to moje ostatnie zakupy <3


zegarki - allegro.pl


gumki - allegro.pl


kopertówko/portfel - stradivarius
(widoczna na zdjęciach powyżej)


bluzki - H&M i stradivarius


spodenki - H&M


spodnie - H&M

Komentarze

  1. super koszula ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Fajne ciuszki.. podoba mi się Twój outfit. Czy możesz powiadamiać mnie o nowych notkach w komentarzu? Przez 'obserwację' nie wchodzę ;) http://www.karinmarschall.blogspot.com/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy, szczególnie pierwsza koszula, druga bluzka i zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze tych wyprzedazowych nowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka only i zegarek złoty super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodenki super! Ogólnie- podobają mi się te rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula czarna z białym kołnierzykiem jest świetna, i ten biały zegarek też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi sie podoba jak masz urzadzony pokoj :D

    P.S. dodaje do obserwowanych :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te koszulki od wujka, w szcególności pierwsze dwie:) Zegarki tez bomba! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko mi się podoba, zresztą jak zawsze u ciebie :D
    też chcę na zaakupy iść :D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy od wujka: koszula i bluzka z ONLY. :) Dżinsy z ostatniego zdjęcia są fantastyczne, czekam aż się w nich pokażesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę takiego fajnego wujka i to jeszcze z dobrym gustem, bo bluzki świetne:)
    F.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz