motyle


Oprócz wzorów kwiatowych kolejnym trendem tego sezonu są wzory zwierzęce. Ogromnie mi się podobają i są bardzo dziewczęce. Jednak bluzka w motylki kupiona na wyprzedaży w H&M w tamtym roku za jedyne 10zł jest jedyną taką rzeczą w mojej szafie. Przyznam, że bardzo ją lubię. Oprócz wzorów zwierzęcych można zauważyć tu kolejny modny element, a mianowicie baskinkę, która pojawiła się w wielu kolekcjach i w sieciówkach również nie brakuje takiego fasonu ubrań. Jak widać nie trzeba mieć wszystkiego z najnowszych kolekcji, żeby wpasować się w trendy sezonu. Moja szafa nie przewraca się do góry nogami co kilka miesięcy po prostu kupuje bazowe rzeczy, które raczej nigdy nie wychodzą z mody. Dzięki temu można stworzyć wiele stylizacji, a przy odrobinie wyczucia mieć też coś na czasie. Ale nie należy  podążać obsesyjnie za modą i jak to powiedziała Coco Chanel - "Moda przemija, styl pozostaje" i moim zdaniem ten cytat pasuje tutaj idealnie.






bluzka - h&m
spodnie - new yorker
buty - bazarek
torebka - miejscowy sklepik
bransoletki - po  mamie i hand made

Komentarze

  1. ej no! świetnie się prezentujesz :)) bardzo się cieszę, że wróciłaś! <3 bluzka jest prześliczna i całość naprawdę ładnie się komponuję! no ah! nie mogę się na Ciebie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, jest cudownie i klimatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba, a ostatnia fotka jest niesamowicie piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna baskina! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny zestaw i jaki chudy brzusio na ostatnim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! Bluzka jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna bluzeczka.. idealnie pasuje :)

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna ta bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też udało mi się kupić tę bluzkę w tamtym roku na wyprzedaży za 10zł ale czarną. :) Już ją sprzedałam bo źle się czułam z odkrytym ramieniem. Ty wyglądasz w swojej fantastycznie. :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam taką czarną i jest już nieźle znoszona ;p niedługo dodam z nią post z ubiegłorocznych wakacji ;)

    Na pewno do Ciebie zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz