kino i spacer po starówce


Na taki wypad najlepszy jest prosty, luźny strój. Mój nie jest zbytnio wymyślny, ponieważ późno wstałam i na zastanawianie się w co się ubrać nie miałam zbytnio czasu, bo spóźniłabym się na pociąg. Postawiłam na przewiewną bluzkę i krótkie spodenki ze względu na wygodę.
Poznajcie Milenę ;) Od września będziemy chodzić razem do klasy. Zabawne jest to, że mieszkamy ok. 5km od siebie, a nie znałyśmy się wcześniej. Poznałyśmy się przez fb i bardzo się z tego cieszę. Dobrze jest już kogoś wcześniej znać, tym bardziej, że Milena jest bardzo miła i świetnie się dogadujemy. Postanowiłyśmy wybrać się do kina. Wybór padł na "Kochanie, poznaj moich kumpli". Szczerze polecam ten film. Dawno się tak nie śmiałam. Z początku myślałam, że będzie to coś w stylu "Kac Vegas". Jednak się myliłam, ale mimo to film jest naprawdę dobry. Jest to jedna z najlepszych komedii jakie widziałam. Trochę przerysowany, ale jeśli ktoś ma zamiar na niego iść to na pewno spędzi miłe 2 godziny w kinie śmiejąc się ;) Wracając wstąpiłyśmy na krótki spacer na starówce. Podczas spaceru zrobiłyśmy kilka zdjęć, ale niestety po wyjściu z kina zaszło nam słońce, a jak szłyśmy na autobus zaczął kropić deszcz. Ale i tak dzień uważam za bardzo udany ;)

enjoy!




bluzka - hale targowe
spodenki - reserved
torba - bazarek
buty - deichmann
okulary - allegro
bransoletki - h&m



W takie upalne, duszne dni wachlarz jest obowiązkowy ;p

Komentarze

  1. W prostocie tkwi siła ;) buziaki, zapraszam na nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. niby taki prosty, banalny zestaw, a prezentujesz się w nim doskonale ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygoda najważniejsza :) Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz