biało-czerwoni



Patriotyczne połączenie  ;p Ostatnio wracając z Gabrysią do domu rozważałam z czym połączyć czerwoną spódnice, której obie jesteśmy posiadaczkami. Nie lubię jak jest zbyt kolorowo dlatego nasuneły mi się od razu stonowane barwy, jak biel, czerń czy szarość. Gabrysia na to ze śmiechem - biel, przecież będzie się wyglądać jak flaga. Ja na to, przecież flagi są modne ;) Zaczełyśmy się śmiać i wracałyśmy dalej.
No właśnie co myślicie o takim połączeniu? Naprawdę nie wiem z czym innym zestawić taki mocny kolor. Czerwone spodnie to dla mnie i tak dużo, więc biała bluzka to strzał idealny. A jeśli ktoś wczoraj był w Wawie to na każdym kroku można było zobaczyć coś czerwono-białego. Chorągiewek powiewających przy samochodach jest multum. Wieczorem wybrałam się na strefe kibica koło Pałacu Kultury. Wrażenia niesamowite. Ogrom ludzi, dobra muzyka. Wspaniały klimat ;)
Niestety nie mam dla Was zdjęć, bo nie wziełam aparatu ;( Kończe ten swój monolog i lece oglądać mecz! Jakby ktoś się jeszcze nie domyślił to inspiracją do stylizacji było EURO xD

3MAM KCIUKI! POLSKA!!! Macie to wygrać.

To kibicujemy. Lece podrzeć się przed TV hahhahahaha






spodnie - bazarek
bluzka - C&A
buty - bazarek
spinka (kokardka) - Terranova
kurtka - ?

Komentarze

  1. Świetny zestaw ! Wszystko gra idealnie ze sobą ! Czerwone spodnie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze koniecznie nabyc czerwone rurki! swietnie wygladasz- super spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, szczególnie podoba mi się w połączeniu z tą kurteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubiór doskonale wpasowuje się w klimat Euro 2012! Pomysłowo!!!!!!!

    Zapraszamy na nową notkę.
    Tylko u nas krok po kroku "paznokcie wodą malowane". Dowiedz się o ich technice wykonania na www.werbeautykor.blogspot.com !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to patriotyczne przygotowanie:) dobry gif:D

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem jak najbardziej za! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. niedawno odkryłam tego bloga i muszę przyznać, że jestem zafascynowana Twoją osobą! od teraz stanę się regularnym gościem i postaram się komentować każdy post! C:

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo sympatycznie :) uwielbiam czerwone rurki w polaczeniu z bialymi tenisowkami ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz