Zacne lato mamy tej wiosny, milordzie


Post raczej nastawiony na zdjęcia, niż na outfit. Prezentuje Wam zwyklaka ze spaceru z Asią i mam zaszczyt pokazać pierwsze spontaniczne zdjęcia w tym roku. Uwielbiam spędzać z nią popołudnia chodząc bez celu i rozmawiając o wszystkim i o niczym. A przy takiej temperaturze to nawet miło wyjść z domu. W końcu nie marzne ;D Jest troszkę za ciepło, ale wolę, żeby było tak niż minusowe temperatury. Bardzo dobrze rozpoczełam tegoroczną majówkę! Aby tylko do końca była taka udana. Wiele rzeczy mam zaplanowanych na reszte tygodnia, ale postaram się, aby jakiś post się pokazał <3





bluzka - H&M
spodenki - bazarek
buty - allegro (atmosphere)
okulary - allegro (atmosphere)


PS Rozpoczynam akcje "zrzucanie zbędnych kilogramów do wakacji". Mam całe dwa miesiące. 3majcie kciuki. Ktoś się dołącza?

Komentarze

  1. świetnie wyglądasz:)!
    a pierwsze zdjęcie zachwyca!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już od jakiegoś czasu zrzucam ale coś mi nie idzie.
    a zdjęcia masz jak zawsze mega <3
    ogólnie, dawno się nie widziałyśmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki <3 nadrobi się w wakacje. mam nadzieje! no właśnie mi też coś nie, bo sie obijałam, ale teraz zamierzam wziąć się za siebie ;p

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia, dużo w nich świeżości i pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiego używasz obiektywu? :) - Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, prześliczna jesteś. Ja bym się cellulitu pozbyła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia przepiękne, oddają idealnie klimat ciepłego wiosennego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie gdzie skaczesz jest fantastyczne! :) Nie mogę się napatrzeć. :)

    Też chciałabym zrzucić kilka zbędnych kilogramów... :<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz