oksy

Wyszło słońce. Czas pomyśleć o swoich oczach. Nie dość, że okulary będą chronić Nasze oczy przez promieniami słonecznymi to zawsze wyglądają stylowo i są świetnym dodatkiem do każdej stylizacji. Między innymi z tego powodu mam ich tak wiele. Wolę mieć ich więcej niż jedną konkretną parę. Dzięki temu nie wieje nudą. A patrząc na to, że okulary często lądują na dnie torebki i mogą sie połamać, zarysować czy co kolwiek szkoda byłoby mi wydać tyle kasy na nie, a później płakać z powodu ich zniszczenia.
Ogólnie w noszeniu okularów nie ma zakazu. Każde są modne zaczynająć od gigantycznych okularów-much, na które mode zapoczątkowali rockersi w końcówce lat 50. , przez hipsisów noszących tak zwane lenonki w latach 60., po ray bany. Kto by ich nie pamiętał z filmu "Faceci w czerni" z 1997r. reżyseri Barry'ego Sonnenfeld'a z tak wspaniałą obsadą? Moda na rzeczy retro nadal się utrzymuje i będzie trwała długo, długo... Najgorszym problemem jest dobrać okulary, które doskonale będą do Nas pasować. Ja szczerze nie mam z tym problemu. W większość zostały kupiłam bez przymierzania na allegro i jestem z nich zadowolona. Na rynku jest dostępnych tyle modeli, że każdy powinien znaleźć coś dla siebie. A jak w tej kwestii jest u Was? Macie swoją ulubioną parę? Zaopatrzyłyście się już w tym sezonie w jakąś parę? Ja jeszcze poluje na jakieś nude. Tymczasem zapraszam do zobaczenia mojej małej kolekcji.

 orsay i allegro
 allegro
 H&M, dodatek z jakieś gazety( ale są świetne ) i allegro
allegro, dwie pary od dołu atmosphere

Komentarze

  1. widzę, że jesteś maniaczką okularów, jak ja. też mam ich mnóóóstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. spora kolekcja :) ja w posiadaniu mam jakieś 5 par tylko :< ale w tym sezonie to nadrobie :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. ło matko, a ja mam jedną parę :D. Inna rzecz, że odkąd kupiłam okulary u optyka, nie kupiłabym tańszych niż za 100 zł. Bo to są filtry, a nie pomalowane szybki - mogę patrzeć na słońce wprost i mnie nie razi.
    Nie mniej jednak mieć więcej okularów w roli dodatków - fajna rzecz :)

    Z łagodnymi rysami, zgrabnym noskiem, to nie dziwne, że Ci we wszystkich ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam jedną parę jak Justyna xd śliczne są te Twoje okularki... ale ja nie mogę mieć każdych okularów. mam dziwne brwi xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są świetne! Ja nie mam żadnych okularów, bo we wszystkich wyglądam źle:( Ale i tak muszę jakieś kupić, żeby chronić się przed słońcem.
    F.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam kocham wszystkie okulary

    OdpowiedzUsuń
  7. małej kolekccji? o jejku one wszystkie są Twoje ? :)
    ZAZDROSZCZĘ , wszystkie są ŚWIETNE ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kolekcja. Ja sama jestem maniaczką okularów :) Choć przez allegro boję się zamawiać bez mierzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę kolekcji
    ja niestety posiadam tylko 2 pary bo mam dużą wadę i bez okularów strasznie źle widzę

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz