Wielkanoc


Obiecana stylizacja ze śniadania wielkanocnego. Mam na sobie moją ulubioną bluzkę. Jest cudowna! Dzisiejszy dzień był bardzo długi i wyczerpujący. Po krótce, wstałam musiałąm wstać po 5 i iść do kościoła. Potem prędko do domu i się przebrać. Rodzinne śniadanie u wujka. Potem znowu do domu, szybkie zdjęcia na bloga. Przebierałam się w coś luźniejszego i bardziej stosownego, bo szłam na urodziny do mojego brata ciotecznego (a siedzenie na podłodze w szpilkach i tej spódniczce i bawie się klockami lego nie byłoby za wygodne ;p). Wszystkiego naj, naj, najlepszego Kubuś, jubilacie <3 Jeszcze pamiętam ten dzień jak przyszedłeś na świat, w sumie nie było to, aż tak dawno.
Wróciłam niedawno do domu, w końcu udało mi się dodać zdj. z wczoraj i te z dzisiaj. Miałam się pouczyć trochę podczas przerwy, ale coś mi się to nie udaję. Za dwa tygodnie egzaminy jejku... już chodzę poddenerwowana, ale będzie dobrze ;) Mam nadzieję. Ta duża ilość postów w ostatnim czasie jest dlatego, żeby Wam wynagrodzić te dwa tygodnie, przez które nie wiem czy się coś pojawi, ale na pewno jakiś przynajmiej jeden post będzie. Musicie mi wybaczyć.

A na koniec chciałabym Wam złożyć życzenia: wesołych Świąt, pełnych wiary, nadziei i miłości, a przede wszystkim zdrowych oraz mokrego Śmigusa Dyngusa! <3<3<3









bluzka - H&M
spódnica - Reserved
buty - hale targowe
bransoletka - sama robiłam
spinka perełka i zegarek - Nicole

Kilka postów temu były jajka teraz pokaże Wam coś ze stołu na słodko. Mhhmmm pysznie było <3
 A Paweł upiekł świetnego mazurka.


Komentarze

  1. podoba mi się bardzo pierwsze zdjęcie!:)
    KaaWee

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bluzka. Podoba mi się połączenie tego delikatnego koloru z kobaltem - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatnie i kobieco = to zestawienie sprawdza się zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również wesołych Świąt ;* chociaż to już ostatni ich dzień... Pięknie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magnetyzujące spojrzenie! Piękne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjecia :) świetnie wyglądałas :)

    zapraszam do mnie i do obserwacji:) już niedługo konkurs ze spodenkami DIY! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. you look lovely!

    xx

    http://shoesncoffee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta bluzka, uwielbiam takie z falbankami :)! Dodaję do obserowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Piękny zestaw i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja, fajne fotki ;) Super blog! ;) Miłego wieczoru i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz