18-stka Wąskiego


Osiemastek ciąg dalszy. Tym razem miałam zaszczyt być na urodzinach prawie pilota Olka. Było świetnie. Taki wyluzowanie się przed egzaminami dobrze mi zrobi. Coraz bardziej intensywanie zaczynam się zastanawiać czy jakie kolwiek powtarzanie ma sens tym bardziej, że zostało tak mało czasu. 
Zdjęcia nie są za dobrej jakości, bo był problem z lampą błyskową i są dwa rozmazane, bo prawde mówiąc jakoś nie starałam się być na dużej ilości zdjęć.
Pokazuje Wam mój ostatni nabytek mała czarną z allegro za 50zł. Brakowało mi takiej prostej sukienki no i jest. Jestem z niej zadowolona! I w końcu nie miałam problemu w co się ubrać. Pasuję na każdą okazje. Miałam duży problem czy postawić na wyraziste oczy czy usta. Padło na oczy, ale następnym razem pewnie będzie inaczej. A Wy co wolicie mocny makjaż oczu czu ust?
Zmykam jeszcze się pouczyć na spr. z polskiego.
A solenizantowi jeszcze raz życze wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, aby wysoko latał i nie spadał STO LAT Wąski! <3








sukienka - allegro
baleriny - hale targowe (marywilska)
pasek - House

Komentarze

  1. świetne zdjęcia:) musiało być super:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog obserwuję i liczę na rew

    OdpowiedzUsuń
  3. ale to pierwsze zdjęcie ładne, piękne masz oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś śliczna! Pięknie wyglądałaś na imprezie:)
    A co do twojego pytania to polecono nam zmniejszyć zdjęcia ze starszych postów na mniejszą rozdzielczość, ale my po prostu zaczęłyśmy kasować po kilka zdjęć ze starych postów i teraz wykorzystujemy zaledwie 50% wolnej przestrzeni w Picasie:) Jakbyś jeszcze czegoś nie wiedziała to pisz na maila: welovefashions@op.pl.
    Pozdrawiamy♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz