W blasku promieni


Śmiać mi się chcę, bo od razu jak zobaczyłam to zdjęcie, skojarzyłam sobie znaną scenę ze "Zmierzchu". Pamiętacie jak Edward pokazał Belli jak wygląda w słońcu? Błyszczy jak diament - właśnie. Ja też troszkę się błyszcze. Przyjemnie jest się wygrzewać w słoneczku, kto tego nie lubi. Jak dobrze, że to słońce daję nam tak po oczach i nie tylko ;) Dzisiaj mamy jak dotąd najcieplejszy dzień w tym roku i bardzo dobrze, bo ja jeszcze po zimie jestem totalnym zmarźluchem! Kolejne dni mają być jeszcze cieplejsze.

Przywołuje stylizacjami wiosne! W najbliższym czasie jeszcze więcej wiosennych stylizacji! Będzie kwiatowo, pastelowo, kolorowo na maxa!





DIY spinka
Moja spinka? To nic wielkiego. Często jeżdże z mamą do hurtowni po włóczki. Między innymi mają też tam różne rzeczy, np. takie cudeńka jak kwiatki. Kupułam jednego za 3zł wziełam starą spinkę i go przykleiłam. Oto mam spinke,  która doda tego czegoś każdej fryzurze. Jestem z niej bardzo zadowolona. A wszystko wyszło tak niewielkim kosztem ;)


DIY jeansy
Problem z jeansami? Dziura? Nie ma czym sie martwić. Nasze jeansy mogą mieć drugie życie. Nasze babcie często cerowały nam spodnie, ale dlaczego nie wykorzystać do tego koronki? To mój własny sposób, dzięki temu moje jeansy zyskłay niepowtarzalny wygląd. Po tym jak zaczepiłam nogą w przetarcie i je podarłam, byłam strasznie zła, ale teraz się z tego cieszę i zastanawiam nawet czy jeszcze jakiejś pary specjalnie nie podrzeć ;p Polecam!



chustka - H&M
bokserka - New Yorker
sweterek - Vero Moda
spodnie - bazarek + DIY
trampki - Converse
pierścionek - Reserved

Komentarze

  1. ach słoneczko :D chyba każdy na nie czekał. super DIY! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ejeje, z tą koronką mega pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. AHHH NIE MA TO JAK SŁONECZKO I PIĘKNA POGODA ! W KOŃCUUUU <3 ŚLICZNIE WYGLĄDASZ :)

    ZAPRASZAMY PONOWNIE,

    XOXO,

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie. Podoba mi się ten zestaw- prosto, na luzie i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne spodnie:)
    Ładnie wyglądasz:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  6. z tymi spodniami nie zły pomysł,przydatne;)
    wpadam częściej i zapraszam do mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ejj ale super wygladasz LD a na pierwsyzm zdjeciu nawte przypominasz Belle ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne fotki :) na prawdę :)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) było by mi miło,gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne:)
    Nowy post u mnie zapraszam.Jeżeli spodoba Ci się mój blog zapraszam do obserwacji .
    Jak będziesz u mnie na blogu to możesz kliknąć w baner LIMONKOWY SZYK I ILOKO ..
    Zadasz mi pare pytań pod postem.?Chce zrobić video..
    Z góry dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw fajny, a ta spineczka przeurocza.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz