sunny day



Rano obudziło mnie słońce. Poczułam jakby już było lato ;) Koszystając z pięknej pogody wybrałam się z Asikiem na spacer. To chyba pierwszy taki ładny dzień w tym roku. Naprawdę czuć, że zbliża się wiosna. Niech szybko robi się cieplutko. Nie mogę doczekać się letnich stylizacji. Miałyśmy okazje wygrzewać się w promykach słońca, które wyjątkowo mocno świeciło. Bez okularów przeciwsłonecznych nie mogło się obejść. 




chustka - Atmosphere
bokserka - New Yorker
spodnie - Zara
pasek - po mamie
trampki - Converse
bransoletki - H&M i bazarek
okulary - allegro

Komentarze

  1. Podoba mi się- prosto i wygodnie! Trampki są niezawodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pierwszym zdjęciu świetnie wyszłaś :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na te zdjęcia to wydaje mi się, że już jest środek wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cool look!
    scarf is great!
    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz