Starówka Wiosną


Streszczenie weekendu:
Wczoraj byłam z Anią na zdjęciach <3 Mam dla Was dwie stylizacje, ale tyle będzie się działo w tym tygodniu, że musicie poczekać na nie. Najpierw będę dodawać posty związane z wydarzeniami związanymi z najbliższym tygodniem. Jest na co czekać ;)
Dzisiaj rano wybrałam się na zakupy na prośbę Asi, a potem pojechałyśmy na chwilę na Starówkę, aby nie zmarnować tej pięknej pogody. Było ciepło, więc po Starym Mieście kręciło się masę ludzi. Zjadłyśmy gofry i wróciłyśmy do domu. To tak w skrócie, bo właściwie za chwilę muszę wychodzić z domu.
A Was zostawiam ze zdjęciami ;)



spodnie - bazarek
baleriny - bazarek
torba - allergro
płaszcz - Moodo
okulary - allegro
bransoletka - sama zrobiłam

Stylizacja Asi




spodnie - H&M
bluzka - H&M
sweterek - New Look
bransoletki - H&M ,stragany nad morzem
biały top - H&M
torba - H&M
buty - H&M
płaszcz - H&M
okulary - kupione nad morzem


Też muszę wyciągnąć mój rowerek. A jak u Was sezon letni na dwóch kółkach rozpoczął się?



SHOPPING


Spodnie kupione na rynku po 50zł. Były w planach tylko czarne rurki. Mama kupiła mi czerwone. Zobaczymy jakie stylizacje one przyniosą, bo narazie sama nie wiem.


Znalazłam bardzo fajny pasek w Housie tylko za 9,99zł, aż sama się ździwiłam.


lakier Golden Rose nr 130


szminka Golden Rose nr 122


szminka Golden Rose nr 104

Komentarze

  1. świetny zestaw! super trencz:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, świetny płaszcz!
    Zapraszam na naszego bloga o modzie. Jeśli ci się spodoba to zapraszam do obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely, that nr 104 lipstick is gorgeous! Do you like to follow each other?

    http://fashionnfairytale.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie :)
    śliczne okularki i kolory szminek <3
    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli idzie o dwa kółka niestety jestem wstrętnym leniwcem i wybieram cztery, od czasu do czasu osiem (o ile tyle ma autobus ;)) choć cały czas obiecuje sobie, że nabędę jakiś sympatyczny rower (rowery marki Electra są rewelacyjne jeśli kojarzysz, pare lat temu urzekł mnie model z przodu z drewnianym koszykiem, a w zasadzie nie tyle koszykiem, co przenośnym 'trzymadłem' (podstawką) do drinków :)) tylko gdzie ja nim będę jeździć? ;) Za to rower ze zdjęcia - super, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah ;) kojarze, są rewelacyjne! sama mam podobny, leczy nie electre ;p na pewno pojawi się na blogu ;) ale niestety mój sezon na dwa kółka się jeszcze nie rozpoczął ;< chociaż pewnie niebawem się zacznie. Jak to gdzie? wszędzie!

      PS Dziękuje za tak długi komentarz ;p

      Usuń
  6. bardzo podoba mi sie torebka i płaszczyk!!

    NEW POST!!!
    I invite U to see it!
    Like me on FB:
    https://www.facebook.com/pages/Mystisk/343246995717304

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz