pudroworóżowa



Ze względu na to, że nie byliście ze mną wcześniej i blog nie istniał pokaże Wam stylizacje z wakacji. Coraz częściej będą się pewnie pokazywać posty ze stare zdjęcia, których mam mnóstwo!
Strój jest z birthday party Paciora. Mam na sobie bluzke, którą kupiłam za całe 20zł na wyprzedaży letniej w H&M. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, gdyż nie przymierzałam jej w sklepie i mam ją dzięki mojej kochanej Asi, która powiedziała "Dobra jest ładna, bierz ją, idziemy już. Nie chce mi się stać w tej kolejce do przymierzalni." Dziękuje Asiu <3 Bluzka jest w bardzo jasnym odcieniu różu. Zalicza się do barw pastelowych, które są teraz bardzo modne, dlatego uznałam, że wstawie te zdjęcia na bloga. Na pewno nie raz ją założe jak zrobi się cieplej. Już mam w głowie tyle stylizacji z nią.
Niestety mam tylko jedno zdjęcie całego outfitu, gdyż wtedy dużo pomagałyśmy z Asią Karolowi i mało co jesteśmy na jakiś zdjęciach, ale razem mamy oczywiście ich najwięcej ;)



"Jesteśmy wieczne pesymistki, niepopranymi optymistki, piszącymi czarne scenariusze i idealizującymi marzenia"
by J.


Blondynka i brunateka, niby tak różne, a jednak tak podobne. W życiu nie zamieniłabym jej na kogoś innego!

"Wokół nas jest tylu ludzi, tyle różnych historii. los chciał jednak, żebyśmy trafiły właśnie na siebie."
by J.


Zdjęcie z solenizantem ;)





bluzka - H&M
tregginsy - H&M
szpilki - marywilska (hale targowe)

Komentarze

  1. I just found your blog and I already like it...
    So I started to follow you & I you would make me really happy when you would follow me back!
    Stop by, Say Hi: http://aniaanialysis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna bluzeczka i buty!

    NEW POST!!
    I invite U to see it!

    OdpowiedzUsuń
  3. legginsy mają bardzo fajny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko, nie ma za co <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są świetne! :) Ładnie na Tobie leżą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz