neon skirt


Korzystając z pięknej sobotniej pogody zrobiłyśmy z Anią kilka zdjęć.
Główną rolę w mojej stylizacji odgrywa spódnica w neonowym kolorze pięknej zieleni mojej mamy, którą mi pokazała w ostatnim czasie. Już wcześniej mi ją chciała dać, ale jakoś mnie nie przekonała. A patrząc na propozycje sklepów i te wszystkie kolory, pomyślałam, że chyba jednak zadomowi się w mojej szafie. Zakochałam się w niej! Jest śliczna! Jak wcześniej mogłam jej nie chcieć?
Jakie ja mam szczęście, że moja mama nie wyrzuciła swoich starych rzeczy i, że mamy podobny rozmiar. Jest troche za duża na mnie, ale na szczęście, aż tak bardzo tego nie widać.
Na przykładzie tego możemy zobaczyć jak moda powraca ;)






spódnica - po mamie
bluzka - butik
baleriny - bazarek
pierścionek - Reserved
okulary - Orsay

Komentarze

  1. przepiękny kolor :) zazdroszcze, bo moja mama nie nosi takich spódniczek ;d
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. neon cudny! idealne ożywienie na wiosnę :) pozdrawiam Ania i zapraszam na Silesia Street Look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam Twoje stylizacje i są naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka(i taki kolor)♥
    Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami warto poszperać w szafie mamy :) Ładnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Your outfit is one of the best of this week.
    Look here.
    http://legwearinfashion.blogspot.com/2012/03/best-of-week-vi.html
    Kisses.
    Anne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz