Miętowa bluzka

\

Przedstawiam Wam moją stylizacje z dnia wiosny. Jest totalnie pastelowa. Przyznam, że bardzo dobrze czuję się w takich połączeniach.
Posty są dodawane z opóźnieniem, ale to dlatego, że ostatnio dużo mam na głowie. Przepraszam. A nadchodzacy tydzień to masakra. Trzymajcie kciuki za nas na turnieju w ręczną i za mnie, żebym dobrze napisała spr., których mam mnóstwo w tym tygodniu.




bluzka - Vero moda
spodnie - bazarek
pasek - atmosphere
buty - marywilska (hale targowe)
bransoletka - sama zrobiłam

Komentarze

  1. świetne spodnie i buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam miętowy kolor :) bluzka jak najbardziej na TAK! :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne włosy ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bluzka
    uwielbiam jej kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. ach jakież TY masz cudne te włosy! ( moje za nic nie chcą rosnąć eh)
    bluzka ma istnie rewelacyjny kolor! i te zdobienia na biuście mm :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz