Handball


Pisałam kilka razy o ręcznej i o turnieju, więc stwierdziłam, że notka z relacjami się należy.
Niestety drużyny nas pokonały w powiatowych, ale w sumie nie przegrałyśmy tak dużo i mamy 4 miejsce ;p Ale z 2 pkt. do szkoły możemy się pożegnać. Inne drużyny grają w lidze, więc patrząc na ten fakt naprawdę dobrze sobie radziłyśmy, lecz masa potu wylana na sali w ich wypadku zrobiła swoje, a my miałyśmy trening zaledwie kilka razy. Nie ma u nas w szkole druzyny ręcznej z prawdziwego zdarzenia, a powyższa właściwie składa się ze starych koszykarek. To dość zabawne, że pisze o ręcznej, a nie o koszu, w którego grałam tak długo. Ale pewnie jakaś notka się pojawi, kiedyś... ;) Bo mam naprawdę mnóstwo zdjęć z turniejów, meczów, obozów... Chociaż myślę, że moja przygoda z koszem jeszcze się nie skończyła. Pochwalę się, że znalazłam bardzo dobrą szkołe z drużyną piłki koszykowej, która odnosi sukcesy w tej dziedzinie. Usłyszycie jeszcze o mnie, a jak nie to przecyztacie na moim blogu ;p hahahahah Kosz jeszcze w moim  wypadku nie powiedział ostatniego słowa. A babka z tamtej szkoły ma podobno na jego punkcie hopla. Coś czuję, że się dogadamy proszę pani. Tylko, żeby się dostać.

A żeby nie było tylko o sporcie, który wszystkich nie interesuję. Powiem pare słów o mojej bluzie ze zdjęcia powyżej. Bardzo się cieszyłam jak ją dostałam, bo miałam w planie kupić sobie jakąś bluze i też myślałam o marce adidas. Jest to prezent ubiegłoroczny od mojego wujka z Danii, który trenuje reprezentacje hokeja. Bluza ma logo drużyny. Jest to drużyna męska i mimo, że mam rozmiar xs to jak ją dostałam była dla mnie troszkę za duża. Mimo, że na początku nie byłam przekonana do takiego koloru. Teraz cieszę się, że jest ona właśnie czerwona. Bardzo ją lubię! Dziękuję Marcin, to naprawdę bardzo trafiony prezent ;)

Poniżej kilka zdjęć z turnieju:




A poniżej kilka zdjęć z turnieju o "Puchar dyrektora" organizowanego w mojej szkole w ubiegłym roku. Zawody były międzyklasowe, zajeliśmy chyba 4 miejsce. Ogólnie dobrze mi się grało. A Asia zrobiła świetne zdjęcia, a że nie byliście ze mną wcześniej pokazuje je teraz.




Komentarze

  1. oo, ja to bym sobie w ręczną chętnie pograła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczne włosy, widziałam parę postów i Ci ich potwornie zazdroszczę! ;p
    KaaWee

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedys gralam w reprezentacji w nogę (w gimnazjum) i kochałamn takie turnieje! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz