Expo


Mój blog ma już ponad tysiąc odsłon! Bardzo się z tego ciesze. Dziękuję wszystkim za komentarze i ciepłe słowa. Jesteście wspaniali! Jeszcze bardziej dopingujecie mnie i nakręcacie do nowych postów. Z niecierpliwością czekam na ciepłe dni i idealną pogode do zdjęć i oczywiście czas wolny od szkoły.

Dzisiaj byłam w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie na targach Expo. Wystawiane były szkoły średnie i wyższe. Bardzo duży wybór mamy w tej stolicy, ale moje zdanie się nie zmieniło. Pozostaje przy Słowackim jak do tej pory. Myślę o profilu dziennikarskim albo arytystycznym, ale przede wszystkim muszę myśleć o tym, żeby się dostać i zdać dobrze testy. Ministerstwo Edukacji w tym roku przygotowało dla gimnazjalistów "małą mature" ciekawe co to będzie. Muszę wziąć się wgarść i zacząć powtarzać matetriał, ale ledwo się wyrabiam z tym co jest teraz, żeby sprawdziany i kartkówki były napisane na oceny pozytywne Trzymajcie kciuki, aby poszło mi jak najlepiej ;)
Może ktoś mógłby mi powiedzieć coś od siebie o tych szkołach albo może polecić mi inne?
Byłabym bardzo wdzięczna.



pierścionek - allegro
bluzka - H&M
sweter - allegro
spodnie - H&M
buty - marywilska (hale targowe)
pasek - po mamie
szalik - robota mamy

Komentarze

  1. ja niestety nie wypowiem się w kwestii szkół bo nie jestem z Warszawy :<
    pierścionek piękny :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na testach:)
    Piekny pierscionek i bardzo ciekawa stylizacja!
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny pierścionek :) stylizacja jak najbardziej na tak! :)
    zapraszam na nowy post, może obserwujemy? :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne spodnie i pierscionek!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz