School party


W tym tygodniu w mojej szkole odbyła się dyskoteka z okazji Walentynek,miałam okazje pomyśleć nad strojem trochę dłużej i zrobić nowe zdjęcia na bloga. Na dyskotece dziewczęta miały mięć coś z akcentem różu, a chłopcy czerwieni. Miałam obowiązek tam iść, bo wszytko organizuję i przygotowuje. Bawiłam się nie najgorzej, chociaż bywało lepiej ;) Co do kwestii stroju od razu przyszła mi do głowy bluzka zakupiona w h&m podczas ferii, a reszta sama już sie narzuciła. Można powiedzieć, że mój strój jest bardzo stonowany i w odcieniach pasteli, które będą badzo modne w następnym sezonie. Pora pomyśleć jeszcze o czymś w takim odcieniu.











bokserka - Zara
bluzka - H&M
spodnie - New Yorker
pasek - po mamie
bransoletki - robota własna oraz dodatek z gazety

Komentarze

  1. I love your make-up. simple but great! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice photos and good style! I support you and follow you now (on google friend connect). Hope you follow back :)

    greetings
    http://www.styleundsein.de

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz