climatically


Przydałaby się jakaś ogromna biblioteczka z książkami. Jakoś ten strój pasuję mi do wielkiej bibloteki ze starymi książkami i pomieszczeń z innej epoki, ale nie wiem dlaczego? hmmm... Przeraziły mnie te mrozy i najchętniej nie ruszałabym sie z łóżka, dlatego zdjęcia są robione w domu. Nie mam zbytnio czasu na nie przez szkołe. Jak przychodze z niej to jest już ciemno. Ferię powinny być dłuższe! Dlatego zdjęcia tak wyglądają, lecz uważam, że nie jest najgorzej i jest odzwierciedlony wspaniały klimat, który daję niesamowite tło.
Strój może nie na teraz, ale doskonale pasowałby na każde wyjście, do kina , rodziną uroczystość jak i na codzień. Jest niezobowiązujący, wystarczy zastąpić szpilki jakimiś butami na płaskiej podeszwie.








spódnica - Zara
bluzka - Zara
sweterek - no name
rajstopy - Gatta
szpilki - Street
pierścionek - allegro


Napisze co nieco o mojej lampce, a konkretnie abażurze. Zrobiłam go sama, bo wcześniejszy się zepsuł. A przy napływie weny twórczej wymyśliłam coś takiego. Klosik jest oryginalny i zapenia niesamowity nastrój ;)


Sposób wykonania, chociaż moim zdaniem jest dziecinnie prosty ;)

Potrzebne rzeczy:
-stelaż od starego zniszczonego klosza
-brystol
-klej
-nożyczki
-gruba igła
-ołówek

Sposób wykonania (niestety nie pokaże wam go na zdjęciach, bo żaden klosz mi nie jest potrzebny teraz, a wtedy nie dokumentowałam swojej roboty ;p):
1. Bierzemy brystol i dopasowujemy go do stelażu, przycinamy, aby wyglądął jak klosz
2. Po dopasowaniu i przycięciu, robimy wzór co ma się znajdować na naszym klosiku. Rysujemy go i wycinamy z nieużytecznych skrawków.
3. Odrysowujemy według własnego uznania na brystolu
4. Bierzemy igłę i przebijamy dziurki w miarę równych odstępach od siebie po lini ołówka
5. Nakłądamy na stelaż i sklejamy ze sobą.

Voila, nasz klosz gotowy. Prawda, że było to dziecinnie łatwe? ;)

Komentarze

  1. Szkoda, że zdjęcia takie ciemne, ale spódnica bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hey, the 3rd picture is amazing :)
    i really like your blog and now im a new follower, come and follow too :)

    http://chicchoolee.blogspot.com/
    thanks a lot!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szpilki <3


    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw! Śliczna spódniczka:)
    Faustyna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz