Facebook






Zapraszam wszystkich na facebook'a dimenticare me non ;)



Komentarze

  1. polubiłam, mam nadzieję, że ty również polubisz mojego. twój blog zapowiada się fantastycznie, dlatego obserwuję, by śledzić twoje wpisy.
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś śliczna :) Piękne włosy. Masz grzywkę, czy po prostu tak zaczesane włosy na bok?
    Zapraszam także do obejrzenia moich stylizacji. Jeśli Ci się spodobają, to proszę dodaj mnie do obserwowanych :)
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Można powiedzieć, że mam grzywkę tak do nosa, do ust mniej więcej. Jest ścięta na prosto i wycieniowana. Robię przedziałek na boku grzywkę biorę do przodu i zaczesuje, a potem lakier.
      Na pewno obejrze Twoje stylizacje ;)

      Usuń
  3. Piękne włosy. <3 Zawsze chciałam mieć taką grzywkę, ale żadna fryzjerka nie umiała mi tak jej ściąć :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz