BooM


Skończyła mi się maskara. Czas zakupić nową. Mój wybór padł na nową tusz firmy Astor Big & Beautiful Boom Mascara . Myślę, że to naprawdę dobry zakup. Rzęsy są naprawdę perfekcyjnie rozdzielone. Nie pozostawia żadnych grudek. Na początku byłam zaniepokojona wielkością szczoteczki, ale dzięki niej żadna rzęska się nie ukryje ;)
Robi naprawdę wielkie BOOM! Ma prawo być wokól niej głośno. Coś mi się wydaję, że zmierzy się z tuszem do rzęs od SEPHORE, który był moim numerem jeden. Cena jej jest na pewno przystępniejsza, a wygląd totalnie mnie zachwycił.







Komentarze

  1. też go mam, jest cudowny

    zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez go mam jest swietny ! :)

    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę foto szczoteczki! ile dałaś? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog ;) Obserwuję i zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. you are gorgeous! love the gif picture! :)
    WWW.TINACIOUS.ME

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz