shopping



Oto moje zakupy z całego tygodnia ;)


bluzka z Zary % z 99,90 na 49,90



spódnica Reserved % z 49,99 na 39,99





chustka Reserved % z 39,99 na 9,99


w piękne reniferki <3



sweter z ostatniego posta Zara % z 89,90 na 39,90



przerobiłam go przyszywając złoty guzik na rozcięciach ;)



bluzy New Yorker % z 79,95 na 39,95



bluzka H&M 29,90



koszula H&M 39,90



koszula H&M % z 99,90 na 40



bluzka Zara % z 49,90 na 29,90
spódnica Zara% z 129 na 39,90

Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich rzeczy czekam jeszcze na przesyłki z allegro, ale to już w następnym poście ;)

Komentarze

  1. łał, zakupy genialne o.o wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! W szczególności chustka- jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne masz ciuchy :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza spodnica i chustka genialne! :) UDane łupy ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Masz ochotę się poobserwować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał, dziękuję za miłe słowa :) chętnie dodam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kobaltowa spódniczka jest świetna-kocham ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny też brązowy sweter;d. Pomysł z guzikiem też niezly:D.
    Co do bluzy "booom" to mam taką samą czarną już 3 rok, szczerze mówiąć noszą ją na wf;D. To pewnie dlatego takie tanie;D.
    Fajne zakupy;).
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jeansowa!!
    Może jeszcze została jedna dla mnie w H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dobrze poszukasz to może znajdziesz ;) ja dosłownie wziełam ostatnią i to jeszcze na dodatek z rzeczy przy przymierzalni

      Usuń
  9. Ja też poluję na koszulę jeansową ,ale nigdzie nie moge znaleźc :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza bluzeczka (z Zary) jest świetna. :) Taka delikatna! :)

    Koszula dżinsowa za taką cenę? *_* No, no. Pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz