outfit to party

Zauważyłam, że ostatni czas jest okresem imprezowym. W końcu mamy karnawał ;) Trzeba sie bawić. A ostatki zbliżają się coraz większymy krokami. Bardzo dużo osób ma urodziny, a wśród moich znajomych to okres 18-nastek. Mam już zaproszenia na dwie w najbliższym czasie iii... pomysły na przynajmiej 3 outfit'y.
Dzisiaj pokaże zdjęcia zrobione w zeszłoroczne ferie. Strój może budzić lekkie kontrowersje i jest dość odważny. Nie na każde wyjście i nie dla każdego. Nigdzie go nie ubrałam kompletnego, ale gdyby zastąpić top czarną bokserką można powiedzieć, że byłby zwyczajny. Ale włąśnie dzięki temu ma w sobie ten pazur ;p
















 Dużą rolę odgrywają tutaj dodatki. Perełki niby mogłyby się gryść z całym look'iem, ale doskonale wpasowały się w klimat. Do tego nasyzjniki, które dały niepowtarzalny efekt. A mój jeszcze wtedy ciemniejszy kolor włosów doskonale podkreśla styl rock'owej dziewczyny. Zastanawiam się nad powrotem... 


A do tego makijaż z sephory:




Całkowicie przypadkowy, gdyż tego dnia byłam w promenadzie i akurat był darmowy. Makijażystka dużo mi poradziła w kwestiach makijażu. A on sam przydał się, bo to dzięki niemu zostały zrobione te spontaniczne zdjęcia. Efekt jest świetny! To drugi mój profesjonalny makijaż. Z obu jestem śmiertelnie zadowolona.


Myślę, że skuszę się na makijaż w sephorze, gdyż cena SZYBKIEGO makijażu, a wielu ostrasza słowo ekspres nie jest duża, a on sam w sobie naprawdę jest dokładny. Każda z nas najcześćiej poświęca 10min na codzienny make up, a tam trwał on z 15min + porozmawiałam sobie z panią o kosmetykach i skusiłam się maskare "Drama maskara". W życiu nie miałam lepszego tuszu do zdjęć. Po mimo wysokiej ceny starczył mi na więcej niż pół roku i spisywał sie rewelacyjnie. Rozważam ponowny zakup jego.

Ceny makijażów:

makijaż dzienny ekspres – 25 zł
makijaż wieczorowy ekspres - 30 zł
makijaż na miarę - 59 zł
makijaż ślubny - 99 zł 2 makijaże w tym makijaż próbny

Jak widać wcale nie jest drogo. Może skusze się na niego przed balem gimnazjalnym, ale to jeszcze zobaczymy. Makijaż na sesje zdjęciową kosztował mnie 50zł, więc to 40% ceny. A różnicy naprawdę wielkiej nie było.


skórzana kurtka - orsay
top - decathlon
jeansy - new yorker
szpilki - street
perełki - własnoręcznie zrobione
naszyjniki - zbieranina różności (atmosphere, koleżanki, prezent urodzinowy, a nawet znalazł się dodatek z gazety) 

.

Komentarze

  1. Fajny blog !! :))
    http://dimenticaremenon.blogspot.com/ i zapraszam do siebie. Obserwujemy ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważne zdjęcia ! Uwielbiam marynareczkę ! <3 Ponadto ubóstwiam Twoje włosy i ten jakże prosty, aczkolwiek świetny makijaż ! :) Naprawdę super blog ! Pozdrawiam ! :)



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i bardzo ładny makijaż.
    Pozdrawiam. :)
    http://1tocokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz