Przedwiośnie


Zdjęcia zrobione w marcu ubiegłego roku.  (pierwsze foty z moją ulubioną chustką od Asika i Pauliny) Dzień po nocowaniu u mnie w domu. Wczesnym rankiem, gdy ten wyjątkowy zapach unosi się jeszcze w powietrzu. Z tego co pamiętam był to jeden z pierwszych ciepłych dni. Nie mogę się doczekać, aby zrzucić z siebie gruby płaszcz i założyć ten lub moją skórzaną kurtkę. Czy ktoś ma tak samo jak ja? ;)
Wiosno przybywaj! Teraz mamy piękne przedwiośnie. A widok z mojego okna gdzie wyszło właśnie słońce zza chmurek jest bardzo motywujący, aż chcę się żyć! Szkoda, że nie jest tak ciepło jak się wydaję siedząc w domu. Lecz nie ma co narzekać, podobno czeka nas bardzo ciepły i słoneczny weekend! ;D (mam nadzieję, że prognozy nie okażą się błędne)





chustka - H&M
płaszcz - H&M
spódniczka - butik
rajstopy - Gatta
baleriny - bazarek
kolczyki - bridget bonjour

Komentarze

  1. Cudna chustka. Dokładnie taką pogodę już chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna chustka
    chciałabym już móc założyć mój wiosenny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. You look really great!
    I really love your blog dear, keep posting!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne stylizacje, bardzo mi się podobają :).
    Może zaobserwujemy się wzajemnie?
    www.rozaliasworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny płaszczyk :)

    http://soul-on-the-wasteland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz