mocny akcent




Na dworzu jest tak szarno i ponuro, nawet widać to na zdjęciach. Chciałam to przełamać jakimś mocnym akcentem i od razu przyszła mi do głowy czerwień. Mój wybór padł na spódniczke po mamie. Reszta była już czystym przypadkiem.
Ku mojemu zdziwieniu zaczął padać śnieg. Dzięki takim stylizacją jakoś bardziej czuję zbliżającą się wiosnę. Ciepło, krótsze ubrania i mniej warstw na sobie nastawiają mnie bardziej pozytywnie.










koszula - allegro
top - decathlon
spódniczka - po mamie
rajstopy - Gatta
buty - marywilska
pierścionek - dodatek z gazety
torebka - ?


Komentarze

  1. Śliczna:) Pasuje ci ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulę wsadziłabym w spódniczkę, a poza tym - rewelacja ! :)

    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna czerwona spódniczka :) trafiłaś w nadchodzący trend :D czerwień teraz króluje we wszystkich sklepach ;d
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. SPÓDNICZKAAA <3

    ŚLICZNE ZDJĘCIA !

    BĘDZIEMY ZAGLĄDAŁY TU CZĘŚCIEJ - ŚWIETNY BLOG !

    PS U NAS PIERWSZY KONKURS, ZAPRASZAMY SERDECZNIE !!

    http://www.oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html

    http://www.oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś niesamowicie ładna ! świetna spudniczka:P ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! Bardzo podobają mi się buty :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie :)

    Zapraszamy na naszego bloga www.rajbizuterii.blogspot.com
    oraz na trwające rozdanie http://rajbizuterii.blogspot.com/2012/02/giveaway.html#links

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz