18-stka Ziutka


W minią sobotę miałam zaszczyt być gościem na 18-stce Michała. Było cuuudownie! Bawiłam się wspaniale i wytańczyłam za wszystkie czasy. Warto było nawet jeśli następnego dnia bolały mnie nogi. Sala była śliczna, miała taki swój własny klimat. Bardzo dobre miejsce na różne eventy.
Nie byłam ubrana jakoś za specjalnie. Nawet nie miałam czasu pojechać na zakupy. Zwykła mała czarna ze skóropodobnego materiału, który jest strasznie modny w tym sezonie. Kupiona dwa lata temu na Wigilię. Ze zrobieniem zdjęć przed wyjściem też był kłopot, ale poratowała mnie jedna fotka z zeszłoego roku ;)
Jeszcze raz życzę solenizantowi WSZYTSKIEGO NAJLEPSZEGO! <3













Żeby pokazać Wam dokładnie jak wygląda sukienka wstawiam zdjęcie zrobione rok temu.


sukienka - Reserved
bransoletka- allegro

Komentarze

Prześlij komentarz