black dream


Ciąg dalszy. Kolejny nowy nabytek. Czarny długi sweter. Kupiony na allegro. Wiedziałam co biorę w tym wypadku, gdyż mam takie jeszcze dwa - granatowy i jasnobeżowy.
Korzystając z tego, że rano obudziło mnie pięknę słoneczko nie mogłam oprzeć się, żeby nie zrobić kilku zdjęć,  na które niestety nie mam zabardzo miejsca w moim pokoju. Od razu wpadł mi do głowy pomysł, bo skoro wstałam tak wcześbnie i byłam do końca nieobudzona i miałam zrobić zdjęcia swetra to takie zdjęcia będą idealne. Założyłam zakolanówki, które są must have'm ostatniego czasu, a okazało się, że nie mam w nich ani jednego zdjęcia. To się musi zmienić.
Macie też okazję zobaczyć ponownie moje nowe, no prawie nowe łóżko z ikei, bo było kupione jakoś w sierpniu zeszłego roku.  Jest też w notce "new year" i mam pomysł na jeszcze jedne zdjęcia z nim. Może ukarzą się w najbliszym czasie. Moja babcia znowu zabłysła, bo wyczrowała mi piękną narzutę i poszewkę na poduszkę. Efekt na zdjęciach poniżej.






Jest taka pewna kraina,
a zwie się senna.
Pamiętamy o niej z rana,
ale z pewnością podczas spania.

Są w niej miliony wspomnień,
których nie da się zapomnieć.
W niej rzeczy niemożliwe
stają się możliwe.

Daję nowy życiowy promień,
który budzi w nas ogień.
Te passę do działania,
a nie do zamulania.

Możesz tam zmieniać bieg wydarzeń.
Możesz wskoczyć do morza marzeń.
Możesz odkryć własnego siebie,
a może ktoś czeka tam na Ciebie?

W obłokach latać,
kwiaty wczesną porą zrywać,
urzeczywistnić pragnienia,
zrealizować marzenia!

Tam świat wydaję się jakby lepszy.
Na nowy początek nadzieja przychodzi.
To wszystko brzmi jak dzień piękniejszy.
A co wtedy gdy koszmar nadchodzi?

by me





sweter - allegro
zakolanówki - atmosphere (allegro)
kapcie - deichman
narzuta i poszewka na poduszke - robota babci

Komentarze

  1. zdjęcie czwarte od końca rewelacja:))

    OdpowiedzUsuń
  2. paputy masz boskie :)
    reszta także super :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kapciuszki :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia! sweter i zakolanówki cudowne.
    ale najbardziej urzekła mnie poduszka i narzuta na łóżko... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapcie zdominowały wszystko :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Seksownie! Mhrau, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz