Beginning





Hi all ;)

Od dawna zastanawiałam się nad założeniem bloga i uznałam, że 1 stycznia 2012r. to baaardzo dobry moment. Duuużą rolę odegrał tu fakt, że prowadzenie bloga było moim postanowieniem noworocznym i namówiła mnie do tego moja naj, naj, najlepsza przyjaciółka Joanna, którą gorąco pozdrawiam, bo właśnie smacznie sobie śpi. Ładnie się wkopałam haha ;p Postanowienia trzeba realizować, jeżeli to oczywiście możliwe i póki nie polegniemy, a to wydaję się całkiem realne. 

Mam nadzieję, że wielką radość sprawi mi prowadzenie bloga, a Wam będzie się miło przyglądać moim staraniom. Cudownie prezentuję się wizja, że za rok będę mogła usiąść i przejrzeć wszystkie posty.
Uważam, że dużą korzyścią też jest przypomnienie stylizacji i ułatwienie sobie wyboru kreacji na daną okazję, bo jak większość zawsze mam problem w co się ubrać. Moda i fotografia jest moim uzależnieniem. Fotografując mogę złapać jeden moment i stanie się on moim wspomnieniem, do którego będę mogła wiele razy wracać. Niech z modą dzięki temu blogowi stanie się tak samo. Niech wszystkie stylizacjie staną się moimi "niezapominajkami" i pozostawią stały ślad po sobie. Blog to również WIELE zdjęć, organizacja czasu, perfekcjonizm oraz robienie czegoś kreatywnego i nie tracenie bezsensownie czasu. Wszystkim tym, którzy zastanawiają się nad założeniem bloga mówię TAK! Zróbcie to. To bardzo dobry pomysł.

Postaram się, aby posty były dodawane z dość stałą częstotliwością ;) Prócz stylizacji i typowo modowego bloga, będzię to "coś" co będzie zawierało w sobie cząstkę mnie. Trochę mojego życia, zdjęć, chwil i... wiele, wiele więcej. Przekonajcie się sami.






Komentarze

  1. Dziękujemy za komentarz. Powodzenia w blogowaniu. Będziemy zaglądać:)
    F&P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam Twojego CALUTKIEGO bloga! :) Jest świetny! :)

    Dodałam do obserwowanych. Teraz to już będę na bieżąco! ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz