my bday


My sweet 16.
Od piątku 23 marca mogę powiedzieć, że jestem pełnoprawną 16-latką. Żadna wielka zmiana nie jest odczuwalna. Dzień był udany. Miałam mało lekcji i dostałam dwie 6 z czego jestem straszliwie zadowolona, a już miałam nie iść do szkoły. Nocowała u mnie Asia, niestety jestem taka zmęczona, że przy oglądaniu filmu usnęłam, ale i tak było fajnie. Chociaż mogłyśmy jak zwykle przegadać całą noc, ale to nie ostatnie nasze nocowanie. W niedziele przyszły do mnie dziewczyny na ciasto i herbatę. Kameralnie, ale i tak było świetnie. Jesteście kochane!

A oto nasza wyżerka, a raczej jest część:




W co byłam ubrana:


bluzka- Zara
spódniczka - butik
sweter- allegro

Prosto i wygodnie ;)

Moje prezent:


Sweet 16 musi być na słodko. A kto nie lubi kwiatków? ;)

Zestaw "myszki miki" od Asia <3


Śliczne kolczyki od Natki <3


A za pieniądze, które dostałam kupiłam sobie buty, bo przecież ich nigdy za wiele ;)




Dziękuję wszystkim za wspaniałe życzenia na żywo, na fb, na priv <3


Podzielę się jeszcze z Wami rzeczami z allegro. Po zgubieniu kolczyka wkurzyłam się i od razu musiałam sobie kupić jakieś inne, ale na jednej parze się nie skończyło. Za te wszystkie rzeczy z przesyłką zapłaciłam tylko 17zł.



Komentarze

  1. 16 lat, piękny wiek! ;d wszystkiego co najlepsze ;)


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestawik ;) baletki! ja jeszcze nie kupiłam, muszę to szybciusio nadrobić ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz