bag & charms


Oto moja pierwsza kopertówka w życiu. Jestem z niej bardzo zadowolona. Od dawna marzyła mi sie taka. Dotychczas moją chanelke traktowałam jako kopertówkę wystarczyło schować łąńcuszek do środka ;p Ta na zdjęciu powyżej również ma pasek na ramię i na nadgarstek (co widać na drugim zdjęciu) , ale myślę, że najczęściej będzie mi tak służyła. Kopertówkę kupiłam na allegro.


Charmsy to prześliczne zawieszki. W ostatnim czaseie dość modne. Można je dobierać według własnego uznania i cały czas zmieniać, dzięki czemu nasza bransoletka przyciąga uwagę. Są dość osobistę przez co doskonale mogą podkreślić kogoś charakter. Idealna rzecz na prezent. Naprawdę serdecznie polecam. U mnie dwa razy sprawdziła się perfekcyjnie. Dzięki takiej małej rzeczy możemy pokazać, że kogoś znamy i sprawić my niewirygodną radość. Panie na pewno będą zadowolone. Zarówno pasują na walentynki zawieszka z serduszkiem lub na rocznicę związku albo pokazania jaka jestdla nas ważna ta osoba, na urodziny jako kieliszek szampana czy z cyferką 18 (mam nadzieję, że dostanę taką za dwa lata ;) ), na prezent gwiazdkowy, na dowolną okazję. Możemy dobierać je również do pory roku jak np. śnieżynka, którą nosze tylko zimową porą. Taka mała zawieszka może sprawić, że będziemy mieli do niej wielki sentyment i za każdym razem gdy spojrzymy na nią, będziemy przypominać sobie osobę, od której ją dostaliśmy. Bardzo oryginalny prezent. Można przebierać w nich. Wybór jest ogromny. W aparcie, na allegro, w kruku, w Swarovskim czy też u większośći jubilerów.

Moje zawieszki <3 Bransoletke dostałam dokładnie 2 lata temu 23 marca na 14 urodziny od dziewczyn. Wtedy miała tylko jedną zawieszkę z małpką. I tak oto zaczęła się moja przychoda z charmsami. Większość z nich jest z apartu ale niektóe są też z allegro.



kłódka i kluczyk (apart) - prezent od taty
wieża eiffla (apart) - prezent od babci
aparat (allegro) - sama sobie zrobiłam prezent ;)
best friends (allegro) - jest taki wspaniały dzień w roku, a mianowicie 13 grudnia gdzie Asia ma urodziny <3
to cząstka prezentu dla niej dosyała wtedy baze (bransoletke) z aparatem i drugą połówką serduszka.
koniczynka (apart) - prezent od babci na szczęście życiowe jak to powiedziała
serduszko (apart) - niestety nie od żadnego chłopaka. jest to prezent urodzinowy od taty
prezencik (allegro) - prezent na urodziny od mamy
małpka (nie wiem skąd) - jak wyżej pisałam dostałam go od dziewczyn na urodziny
śnieżynka (apart) - prezent pod choinkę od babci

Dziękuję bardzo wszystkim tym osobom <3



Komentarze

  1. Genialna kopertówka... I bransoletka ;) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kopertówka :)
    obserwuje - rewanż ?

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kopertówka :)
    a co do charmsów, to sama chciałam sobie kupić koniczynkę, ale nie widziałam takiej w aparcie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz